L I T T L E B U M

Foto’s + shoplog van ons weekendje weg ♥

Na mijn tentamens was er eindelijk tijd om lekker te ontspannen met z’n drietjes. Johan was een weekje vrij zodat ik de tijd had om te leren en zodat hij ook lekker kon relaxen voor een keertje. Ik had tot donderdag tentamens en we boekten voor vrijdag op zaterdag een hotel in Harderwijk. We hebben wat gewinkeld, gewandeld en hebben op de terugweg nog een rondje Utrecht gedaan. Het was echt onwijs genieten! De zondag erna zijn we ook nog gaan zwemmen! Het was een soort hele korte vakantie hihi! Ik show hieronder de foto’s en mini shoplog!

Vrijdag

In de ochtend pakten we alles in en gingen we met de auto richting Lelystad. Ik wilde namelijk graag naar Bataviastad om sportkleding te kopen en misschien alvast wat leuke zomerdingetjes voor mini. We hebben lekker rustig aan gedaan en veel gelopen, wat gegeten en geshopt. Naast Bataviastad heb je mooi uitzicht over het water en er staat een grote boot waar je naar kan kijken. Hierna zijn we weer in de auto gestapt en reden we naar Harderwijk, toen we daar aankwamen zagen we al hoe prachtig de natuur ik besloot snel een foto te maken van de ondergaande zon. In het hotel fristen we wat op en daarna liepen we door het centrum naar een italiaans restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk! Dus: Casa di mama is een aanrader als je een restaurant zoekt in Harderwijk. ’s Avonds deden we eigenlijk niet zoveel, we hebben naar The Voice gekeken en Mila sliep ook pas laat dus daar waren we mee in de weer haha.

Mila in de Tula, Johan maakte deze cutie foto!

Dit was de situatie toen we aankwamen, heel mooi!

Het eten beviel ons alledrie wel 🙂

Zaterdag

Op zaterdagochtend moesten we om elf uur uitchecken, rond half tien waren we klaar, hebben we de spullen in de auto gezet en konden we nog net ontbijten bij de HEMA. We sliepen in hotel Marktzicht, wat midden in het centrum van Harderwijk ligt, super fijn! Hierna hebben we gewandeld en winkels gekeken in het centrum. Ook lunchten we in Harderwijk. Het centrum hadden we wel gezien dus besloten we richting huis te rijden en in Utrecht, wat halverwege is, te stoppen om nog wat te winkelen. Ook moest ik een badpakje van Mila nog ruilen voor een kleinere maat zodat we de dag erna konden zwemmen. We hebben HEEEEL slecht en ongezond avondgegeven bij MacDonalds omdat we heel veel trek hadden en het nog een uur naar huis rijden was. In de auto viel Mila meteen in slaap nadat ze zich uit haar riempjes (die echt HEEL strak zaten) had gewurmd en we bijna aangereden werden. Oh well, iedereen leeft nog en Pip was blij dat we weer thuis waren 🙂

Mila is duidelijk gek op eten haha

Harderwijk, wat ben je fijn!

Zondag

Zondagochtend waren we om half twaalf alweer in het zwembad, het was echt een hele tijd geleden dat we gezwommen hadden. Heerlijk was het en Mila vond het ook onwijs leuk! Die dag hebben we verder alleen nog boodschapjes gedaan en aten we gevulde puntpaprika’s!

Kijk nou hoe cutieee, badpakje komt van de H&M

Het receptje komt van Alboe.nl en het was echt onwijs lekker, Mili smulde er ook van!

Wát was het fijn. Ik heb zo erg genoten en ben dankbaar dat er eindelijk tijd voor elkaar was. Dat was namelijk echt veel te lang geleden. Ik heb in Bataviastad en Utrecht wat leuke dingetjes gescoord en in Harderwijk kocht ik een cadeautje voor Mila’s vriendinnetje die een half jaar oud werd.

Geshopt in Bataviastad

Dit leuke setje van Tumbl ‘nd Dry had ik al gezien, nu kon ik het met 50% korting kopen yay!

Ook dit komt bij de outlet store van Tumble ‘nd Dry vandaan, super leuk voor in de zomer!

EINDELIJK geslaagd voor een sporttop!

Geschopt in Harderwijk

Een klein cadeautje voor Luxie, ookal mocht het niet van haar mama haha

Geshopt in Urecht

In Utrecht scoorde ik dit leuke setje bij Zara. Bij een hele leuk conceptstore kocht ik een kleine regenboog van Grimms om te bekijken of Mila het iets vind. Ze zijn namelijk aan de prijzige kant, dus voor we een regenboog van meer dan €60,- in huis halen proberen we het met de mini versie, die tot nu toe erg goed bevalt!

Dit was ons heerlijke weekendje weg, hoplijk kunnen we er snel weer een inplannen!